Verkkokaupan tilaus- ja sopimusehdot

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Kuofit Oy, y-tunnus 2785485-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kuofit.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • laskun loppusumman

MAKSUTAVAT

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot  (in english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Maksutavat kopioitu Checkoutin (nyk. Paytrail) vastaavalta sivulta: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

TOIMITUS

Salijäsenyydet

Käy allekirjoittamassa kanta-asiakassopimus oston jälkeen 14 vuorokauden sisällä Kuofitilla, Saarijärventie 9. Samassa yhteydessä saat kanta-asiakaskortin käyttöösi. Valmistaudu näyttämään voimassaolevia alennustodistuksia, jos tilasit esimerkiksi opiskelija-jäsenyyden.

Treeni- ja ravinto-ohjelmat

Treeniohjelman tilatessasi saat sähköpostiisi taustatietolomakkeen 7 vuorokauden sisällä ostoksestasi, täytä se ja palauta osoitteeseen info@kuofit.fi. Taustatietolomakkeen saat myös tarvittaessa paperiversiona suoraan vastaanotosta henkilökunnan läsnäoloaikoina.

Online -ravintovalmennuksissa tarvitaan myös asiakkaan ravintopäiväkirja 3 päivän ajalta, eli kirjaa kaikki syömiset ja juomiset ylös määrineen ja lähetä ne info@kuofit.fi, liitä viestiisi myös omat yhteystietosi. Ravinto-ohjelmiin tarvitaan myös Inbody 770-kehonkoostumusmittaus, varaa mittausaikasi vastaanotostamme, kiitos.

Personal Trainer -paketit

Saat sähköpostiisi taustatietolomakkeen 7vrk sisällä ostoksestasi, täytä se ja palauta osoitteeseen info@kuofit.fi. Taustatietolomakkeen saat myös tarvittaessa paperiversiona suoraan vastaanotosta henkilökunnan läsnäoloaikoina.

PALAUTUKSET

Verkkokaupassa maksettu salijäsenyys

Verkkokaupassa noudatetaan etäkauppalakia. Jos asiakas ei ole käynyt Kuofitin toimipisteessä tekemässä salisopimusta ja hakenut salikorttiaan, hänellä on oikeus perua 14 päivän sisällä verkosta ostamansa jäsenyys ilmoittamalla asiasta Kuofitille. Kauppa perutaan ja asiakkaalle palautetaan hänen maksamansa summa.

Verkkokaupassa maksetut muut palvelut kuten PT-palvelut ja treeni- ja ravinto-ohjelmat

Verkkokaupassa noudatetaan etäkauppalakia. Jos asiakas ei ole lähettänyt Personal Trainerille esitietolomaketta, hänellä on oikeus perua 14 päivän sisällä verkosta ostamansa palvelu ilmoittamalla asiasta Kuofitille. Palvelut perutaan ja asiakkaalle palautetaan hänen maksamansa summa. Jos esitietolomake on täytetty ja tuote, kuten ravinto- tai treeniohjelma on toimitettu asiakkaalle, tilausta ei voi enää perua. Räätälöidyt ravinto- ja treeniohjelmat ovat mittatilaustuotteita, joita ei ole mahdollista palauttaa.

Lisää mittatilaustuotteista Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajansuojan mukaisesti:

Mittatilaustuotteilla ei ole peruuttamisoikeutta.

Mittatilaustuote valmistetaan tai muunnellaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi.

Mittatilaustuotteita ovat esimerkiksi yksilöllisten mittojen mukaan valmistetut keittiönkaapit tai tavarat.

Mittatilaustuotteita eivät ole esimerkiksi yrityksen vakiovalikoiman väri- ja mallivaihtoehdoista tai vakio-osista valitut tuotteet.

Vaikka peruuttamisoikeutta ei olisi, voi kuluttajalla olla joissain tilanteissa oikeus irtautua sopimuksesta:

  • Kuluttaja voi vedota sopimuksen pätemättömyyteen, jos hänet on sopimattomin ja aggressiivisin menettelyin painostettu tekemään ostopäätös, jota hän ei ilman painostamista olisi tehnyt. Tällaisesta painostamisesta on tyypillisesti kysymys, kun käytetään hyväksi kuluttajan väsymystä, sairautta tai vanhuuden heikkoutta.
  • Sopimus ei sido, jos lapsi on ostanut tuotteen ilman vanhemman suostumusta tai velaksi. Lapsi voi toki tehdä ikäänsä ja kehitystasoonsa nähden merkitykseltään vähäisiä ja tavanomaisia ostoksia.
  • Kuluttaja voi purkaa sopimuksen, jos tuotteessa on vähäistä suurempi virhe, jota ei voi hyvittää muilla keinoilla. Ennen kaupan purkamista pitää selvittää, onko virhe oikaistavissa korjauksella, vaihdolla tai hintaa alentamalla.

Lähde: https://kuluttajansuoja-apuri.fi/