SALISÄÄNNÖT:
- Esitä kanta-asiakaskorttisi aina kuntokeskukseemme saapuessasi: käytä korttia vastaanotossa olevassa lukijassa ja klikkaa sormenpäällä ”Kuntosali” -laatikkoa näytöstä. Mikäli ulko-ovi on lukossa, käytä korttiasi ensin ulko-oven vieressä olevassa lukijassa ja tämän jälkeen vielä uudestaan vastaanoton lukijassa (poikkeuksena 10 krt. -korttilaiset; ovella tai vastaanoton lukijassa kortin käyttäminen riittää = 1 käynti vähennetään automaattisesti kortistasi, älä käytä siis molemmissa!)
- Vierailijoiden tulee täyttää vierailijahakemus jokaisen käynnin yhteydessä ja Ystäväpassilla tuleville täytyy varata aika ennakkoon 050-3291817 tai meilillä info@kuofit.fi. Ystävän tuominen salille tutustumaan ilman henkilökunnan läsnäoloa on kielletty ja veloitamme sääntöä rikkoneelta asiakkaalta ylimääräisen kertakäyntimaksun seuraavassa laskutuksessa, salillamme on kameravalvonta! Henkilöllisyys on todistettava pyydettäessä ja tarkastamme tarvittaessa myös asiakkaan luottotiedot ennen kanta-asiakassopimuksen hyväksymistä.
- Kuntokeskuksen asiakkailta odotetaan siisteyttä ja hyviä tapoja. Huolehdithan myös henkilökohtaisesta hygieniastasi.
- Tupakointi, omien alkoholituotteiden, huumeiden tai muiden päihdeaineiden käyttö ei ole sallittua Kuofitin tiloissa.
- Jos asiakas tahallisesti vahingoittaa kuntokeskuksemme kalustoa, kiinteistöä tai irtaimistoa, hän on velvollinen korvaamaan vahingon täysimääräisesti. Myös salin puolelle on kameravalvonta!
- Pyyhi laitteet käytön jälkeen, jos olet hikoillut paljon käytön aikana. Erillinen suihkepullo ja liina löytyy käsipainopaikalta käsipainotornin päältä. Käyttäjiä on paljon ja laitteet pysyvät näin siistinä. Mikäli joku laite on mielestäsi epäkunnossa tms, ilmoita siitä välittömästi vastaanottoon.
- Käytä aina asianmukaista vaatetusta ja sisäjalkineita. Älä siis liiku pelkillä sukilla tai avojaloin salitiloissa turvallisuus- ja hygieniasyistä.
- Palauta liikuntavälineet ja levypainot aina alkuperäisille paikoilleen, älä siis jätä levypainoja laitteisiin jne!
- Anna kaikille vieraillemme mahdollisuus käyttää kuntosalilaitteita. Vapauta laite toisten käyttöön oman sarjataukosi ajaksi.
- Lasten tulee pysyä lapsille varatuissa tiloissa = lapsiparkki eikä heitä tule päästää muihin kuntosalin tiloihin turvallisuussyistä. Max. 3 lasta on mahdollista olla lapsiparkissa yhtä aikaa ja sitä voi käyttää ns. kylmäparkkina myös henkilökunnan poissaollessa. Muistathan, että lapsesi on tiloissamme on vanhemman vastuulla ja myös lapsiparkki täytyy jättää aina siistiin kuntoon käytön jälkeen. Mikäli käytät lapsiparkkia, pyydä lapsiparkin säännöt erikseen vastaanotosta tai tutustu niihin ilmoitustaulultamme.
- Matkapuhelimeen puhuminen on kielletty vastaanottoaluetta ja pukuhuonetta lukuun ottamatta. Anna itsellesi ja muille vieraillemme mahdollisuus häiriöttömään kuntoiluun.
- Valo- tai videokuvaaminen kuntoklubilla on kokonaan kielletty. Kuvaamiseen täytyy kysyä erikoislupa, jos siinä esiintyy muita henkilöitä.
- Personal Trainer -valmentajille on annettava työrauha valmennuksien aikana, älä siis puutu valmennuksien sisältöihin tms.valmennuksien aikana, koska se häiritsee valmennustyötä ja valmennettavien treenejä.
- Tavaroiden / kenkien ja vaatteiden jättäminen kuntokeskukseen yön yli on kielletty.
- Olet vastuussa omasta turvallisuudestasi. Seuraa kunto-ohjaajan ohjeita. Kuofit ei vastaa jäsenten omaisuudesta, sairastumisesta, loukkaantumisesta tai onnettomuudesta kuntokeskuksen tiloissa tai sen alueella.
- Mikäli asiakkaan jäsenmaksu on myöhässä vähintään 14vrk laskun eräpäivästä, sulkeutuu kortti automaattisesti ja avautuu taas 24h sisällä maksu suorituksesta Ropo Capitalille/Kuofit Oy:lle (poislukien viikonloput ja pyhäpäivät). Kuntokeskuksen henkilökunnalla on mahdollissa kortin sulkemistapauksissa mahdollista ilmoittaa syy asiakkaalle hänen sitä kysyessä ja asiakkaan tulee olla yhteydessä suoraan Ropo Capitaliin info@ropocapital.fi, puh.030 688 6560. Kortin ollessa suljettuna viivästyneen jäsenmaksun tai viivästyskorkojen myötä, on salin käyttäminen kiellettyä, kunnes maksusuoritus näkyy Kuofit Oy:n reskontrassa tai asiakas on näyttänyt suoritetusta maksusta tositteen henkilökunnalle. Mikäli tosite on esitetty, avautuu kortti välittömästi asiakkaan käyttöön.
- Mikäli asiakas ei noudata Kuofitin sääntöjä ja ohjeita, tai muutoin käyttäytyy hyvien tapojen vastaisesti toisia asiakkaitamme tai henkilökuntaamme kohtaan, voidaan asiakkuus jäädyttää määräajaksi tai perua kokonaan. Tällöin suoritettuja maksuja ei palauteta.
Lue myös sivuston Tietosuojaseloste.