Hierontahuoneen vuokrasopimus päättyy sovitusti 31.12.2022 Fysiomekan kanssa . Tästä eteenpäin eli käytännössä 2.1.2023 alkaen hierontapalvelut siirtyvät Kuofitin “alaisuuteen” ja Iida Savolainen on totutusti myös jatkossa hierojana. Ajanvarausjärjestelmä alkuvuoden hierontoihin on avautunut Varaa hieronta – KuoFit=kaikki ajanvaraukset järjestelmän kautta ja mukaan uutena juttuna tulevat ale-ryhmät ja 3x hierontakortit, eli hieronta on siis entistäkin edullisempaa vuoden alusta lukien asiakkaillemme!

Hieronta hinnasto 2.1.2023 alk.:

20min 35€

50min 50€

80min 70€

Aleryhmät  eli seniorit +60v, opiskelijat, varusmiehet, työttömät ja Kuofitin kaikki jäsenet -5€/hieronta norm.hinnoista, alennusoikeus todistettava hierontaan tullessa tai esim.ostaessaan lahjakorttia tai 3x korttia Kuofitin vastaanotosta (lahjakortteja on jo nyt saatavissa).

Hieronta hinnasto 2.1.2023 alk. 3x korteille (kortti voim.9kk ostohetkestä eteenpäin):

3krt 20min 90€

3 krt 50min 135€

3krt 80min 195€

+kaupanpäälle kaikkiin 3x kortteihin Inbody 770-kehonkoostumusmittaus 0€ (norm.19,90€), mittauskerta on käytettävä kortin voimassaoloaikana ja mahdollisia käyttämättömiä hierontakertoja emme hyvitä jälkikäteen. 3x kortteihin ei kuulu muita alennuksia.

Huom! Mikäli sinulla on käyttämättömiä Tyky Hierontaetuuksia vielä tälle vuodelle (Smartum Hieronta, Edenred, Eazybreak, Epassi) ja haluat käyttää niitä vasta ensi vuoden puolen hierontakertoihin, valitse sovelluksestasi käyttöpaikaksi Kuofit (Oy)/hieronta tullessasi lunastamaan lahjakorttiasi vastaanotostamme vielä tämän vuoden puolella ja suorita maksu vasta mielellään Kuofitin vastaanotossa (tarkista henkilökunnan läsnäoloajat näiltä sivuilta).